winkelmandje

Geloof Hoop Liefde

  • Gratis verzending
  • Veilig betalen en verzenden
  • Unieke collectie
  • Levertijd: 5 - 8 werkdagen

Ik kan niet inloggen

 

U krijgt een foutmelding tijdens het inloggen; dit kan zijn:

 

  • Het ingevulde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het en probeer het nogmaals.
    Heeft u nog geen gebruikersgegevens, dan kunt u een account aanmaken aan de rechterkant van de pagina.

    Dit betekent dat u met dit e-mailaddres nog geen klant bent in onze winkel. U kunt een nieuwe account aanmaken door uw e-mailaddres in te vullen aan de rechterkant van het scherm onder 'Account aanmaken'.
  • Inloggen mislukt, probeer nogmaals. Bent u uw wachtwoord vergeten, of heeft u nog geen wachtwoord, klik dan op Wachtwoord aanvragen.

    Door op 'Wachtwoord aanvragen' te klikken, opent een nieuws scherm, waar u uw e-mailadres kunt invullen. Na klikken op 'Verstuur' ontvangt u een mailtje met wachtwoord. In dit mailtje staat het verzoek om uw wachtwoord zo spoedig mogelijk te wijzigen. Volg onderstaande instructie:

Wachtwoord wijzigen

  • Klik op 'inloggen', rechts bovenaan in het scherm van de webwinkel.
  • Vul uw e-mailadres in bij 'Gebruikersnaam' en daaronder uw (nieuwe) wachtwoord.
    Als u net een nieuw wachtwoord hebt ontvangen via de mail, dan kunt u dit het beste uit het mailtje kopiëren en plakken. Dit om typfouten te voorkomen.
  • Als het inloggen lukt, dan ziet u rechtsboven in het scherm van de webwinkel uw naam, met daarachter het woord 'uitloggen'.
  • Klik op uw naam om uw gegevens te kunnen bewerken. Er opent een scherm met de naam 'Mijn gegevens'.
  • In de rechterkolom staat onderaan een link 'Wachtwoord wijzigen'.
  • Door hier op te klikken opent het scherm 'Wachtwoord wijzigen'.
  • Vul in het bovenste veld 'Huidig wachtwoord' hetzelfde wachtwoord in waarmee u zojuist bent ingelogd.
  • Vul in de twee velden daaronder uw nieuwe wachtwoord in. Tussen deze twee velden staan aangegeven waaraan het wachtwoord moet voldoen.
  • Klik op 'Verstuur'.
  • Als iets niet goed is ingevuld krijgt u een melding wat er mis is; probeer dit te verbeteren en opnieuw te versturen.

  • Als het alsmaar fout blijft gaan, wil dan zo vriendelijk zijn het nog eens helemaal opnieuw te proberen.
  • Sluit daartoe eerst de browser helemaal af, ga opnieuw naar de webwinkel, log opnieuw in, enz.

  • Als het dan nog steeds niet lukt, neem dan contact op met de servicedesk: servicdesk@protestantsekerk.nl, tel. (030) 880 1880

 

Hoe kan ik een postbus in mijn adres opnemen?

  • Vul de Postcode in en vul bij Huisnummer het postbusnummer in.
  • Het systeem zoekt het adres op, en zal bij Straat 'Postbus' vermelden.
  • Als de combinatie Postcode-Huisnummer niet gevonden wordt, dan kunnen de velden Straat en Woonplaats handmatig ingevuld worden; vul, indien van toepassing, 'Postbus' in bij Straat.